korsan kralın kızı.
10/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
Günaydın, tünaydın, iyi akşamlar veya iyi geceler... Kitabı bir süredir bekletiyordum almama rağmen, çünkü bu aralar hiç kitap okuyasım yoktu, ancak keşke daha önce okusaymışım! O kadar güzel bir kitaptı ki. Ana karakterimizi çok beğendim, plot twist çok iyiydi!! Aslında belliymiş ama ben dikkat etmemiştim hiç. Çok ama çok güzel, genç fantastik kurguydu. Fantastik kitapları özlemişim. Kesinlikle öneririm. Spoiler!! Ana erkek karaktere başta herkes kıl oldu bence, sonradan düzeldi ama bir tık güçsüzdü. Neyse kadın karakterimiz yeterli bence. Ay annesini görür müyüz diğer kitapta acaba? Çok merak ediyorumm. Okuyup göreceğizz... Korsan Kralın Kızı Tricia Levenseller
Korsan Kralın KızıTricia Levenseller · Martı Yayınları · 20221,493 okunma
Siyah Kuğu.
2/10
·%23 (131/565 syf.)·
Günaydın, tünaydın, iyi akşamlar veya iyi geceler... Spoiler Olmayacak! Okumayı düşünenler muhakkak bu incelemeyi okusun... Beyza Aksoy'un "Siyam" serisini ne kadar övsem azdır. Çok beğendiğim, dipte olduğum bir dönemde okuduğum ve kendimi bulduğum bir seriydi. Sonra yazarın tüm kitaplarını hiç düşünmeden almıştım. Çok büyük de aptallık etmişim. Ana karakterlerimizi okudukça cinnet geçirdim. Yazım dili desen o da berbat. Bu kitabı ergenseniz beğenebilirsiniz ama onun haricinde okunacak bir kitap değil. Nil'in makyaja olan nefreti, elbise giymemesi, bunları yapanları kendinden aşağı ve hatta fahişe gibi görmesi... Pamir'e olan sapıklığı; onun evine gizlice girip yastık kılıfını çalması ve sarılarak uyuması, geceleri onunla bankta kimliğini gizleyerek konuşması falan. Ayrıca siyaha bayılıyor. Mesela ben de siyaha bayılırım ama yazar gözümüze sokuyor. Yok odası full siyah, yok elbiseleri-- pardon. O elbise giymez. Kıyafetleri siyah. Her şeyi siyah. Bir de bale yapıyormuş falan. Pamir çok kaba, konuşmayı bilmeyen, ailesinden terbiye görmemiş, şımarık bir fahişe. Beyza Aksoy'un kendisi de bence boykot edilmesi gerekilen bir yazar. Hayalet yazar kullandığı, kitaplarında yazılan birçok sahnenin kopyalanmış olduğu ve zaten halihazırda bir serisinin kopyala yapıştır olduğunu biliyoruz. Benim aptallığımdı bu kadının kitaplarına bu parayı vermek. Ya arkadaşlar, zaten böyle bir ekonominin içinde sizce bir kitaba bu kadar para vermek mantıklı mı? Geçen ay mı ne kitap çıkarmış kutulu seti 500-600 gibi bir aralıktaydı indirimle. Siz şaka mısınız? Bu kitabın kitlesi belli, alanı belli. Bu fiyat nedir? Ayrıca seneler sonra kitapları devam ettirip para kazanmaya çalışması beni sinirlendiriyor. Seneler sonra hiçbir anlamı kalmıyor zaten o serinin. Herkes unutuyor. Demem o
Siyah KuğuBeyza Aksoy · Epsilon Yayınları · 20215,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir psikiyatristin gizli defteri.
7/10
·336 syf.··
2025 18. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 15 Aralık 2025 20:55
Günaydın, tünaydın, iyi akşamlar veya iyi geceler... Spoiler olmayacak! Bu kitabı aramızda su zehirlenmesi hakkında bir konu geçmesi sonucunda felsefe öğretmenimin önerisiyle aldım. Kitapta bir psikiyatristin görmüş, geçirmiş olduğu sıra dışı vakalar yer alıyor. Başlarda hiç tahmin edemeyeceğim hastalıklar gördüm fakat sonradan biraz sıktı beni. Ben daha çok hikayeli, bir konusu baş rolü vs. olan kitapları seviyorum galiba çünkü ne zaman bu tür kitaplar okusam reading slump'a giriyorum. Kitap güzeldi. Psikiyatrist olmak isteyenler için bir sürü bilgi vardı ve şaşırtıcı vakalar vardı. Psikiyatristlerin aralarında geçen dark mizah da beni güldürdü. Daha fazla olsaydı çok daha fazla keyif alabilirdim fakat dediğim gibi, bu tür kitaplar beni pek sarmıyor. Yine de okunur. Bir Psikiyatristin Gizli Defteri Gary Small
Bir Psikiyatristin Gizli DefteriGary Small · Doğan Kitap · 202136,6bin okunma
"Har içinde biten gonca güle minnet eylemem..."
9/10
·293 syf.··
Beğendi
·
2025 50. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 11 Aralık 2025 15:33
Selamlar millet!! Yine ben. Öncelikle söylemeliyim ki sırf bu incelemeyi yazmak için bayağı çaba sarf ettim ve zamanımdan da bayağı fedakarlık ettim ama sorun pişman mıyım?? Diyecek çok şeyim var ama olabildiğince kısa(?) tutmaya çalışacağım :) İlk olarak kitapla ilgili konuşacağız, daha sonra ise size izlediğim bazı vidolar hakkında biraz (?) bilgi vereceğim. Hazırsanızzz başlıyoruzz!! 16 yaşında bir Deborah'ımız var ama kitabı azıcık okuduğunuzda bile anlıyorsunuz ki o aslında hepimizden bir parça. Bizim ruhumuzun bir parçası. Bu dünyanın gerçekleri, yalanlar, doğru bilinen yanlışlar, baskılar, beklentiler, olamayan arkadaşlık ilişkileri, ailevi sıkıntılar, sağlık sorunları onu farklı bir dünya yaratmaya itmiş. Yaşadığı dünyaya katlanamayınca o da kendi kafasında kendine ait bir "Yr" yaratmış. Onun evreninin adı bu. Kendi tanrıları, kendi yasaları, kendine özgü bir dili var. Ama aslında ne kadarı ona ait acaba?.. Şimdi kendinizi onun yerine koyun bir. On altı yaşındasınız ve şizofreni tanısı konuyor, sonra da hastaneye yatırılıyorsunuz. Aileniz için oluşan algıyı, akranların size bakışını bir düşünün. Cüzzamlı bir yaratık gibisiniz. Kusurlu, yanlış, gereksiz, zehirli... ve Deborah da kendini "zehirli" diye tanımlıyor. Ne zaman biriyle yakınlaşsa sanki ona zarar gelecek kendi yüzünden... Hastaneye yatırılınca orada kendine benzer birçok hastayla tanışıyor. Siz Deborah'ın hayatına ve iç dünyasına ortak olurken aynı zamanda diğer karakterlerin de yaşamının parçası haline geliyorsunuz. Dr. Furi ile siz de terapi görüyorsunuz. Hastalık krizlerine, saldırganlıklara, kendine zarar vermelere şahit oluyorsunuz ve tabii en içten arkadaşlıklara da. Okuyunca anlıyorsunuz ki biraz anlaşılmak, anlatmak insana çok iyi gelebiliyormuş. Biraz sevgi hissetmek, ilgi görmek insana
Sana Gül Bahçesi VadetmedimJoanne Greenberg · Metis Yayınları · 202119,3bin okunma
altı'yı kurtarmak.
9/10
·656 syf.··
2025 17. kitabı
·
122 günde okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2025 22:51
Günaydın, tünaydın, iyi akşamlar veya iyi geceler... Çok seviyorum bu seriyi canlar. Joey'i ve Aoife'yi çok beğenmiştim 13'ü Bağlamak serisinde. Bu kitapta onları doya doya okumak hem tatlıydı hem de üzücü. Spoiler Olacak! Ahh vahh demekten inanın bir türlü okuyamadım. Ağlama molalarım çok uzattı kitabı. Joey her uyuşturucu kullandığında "yapma çocuummm, etme çocuuumm..." diye diye sümküre sümküre ağladım. Ah Joey.. ebeveynlerin nasıl bir sevap işlediler de sen onların çocuğu olarak dünyaya geldin? Joey'in çocuklarla olan ilişkisi, hem abiliği hem babalığı, Sean'in hep Joey'e "baba" demesi... Kalbiiiimmmm kalbimmmmm... Joey, the man you are!!! Aoife peki? Sen şaka misun kızım!! Girlboss, harika bir karakter. Tam bir kraliçe! Bayılıyorum kendisine. Joey ile aralarındaki aşk, onu uyuşturucuyu bırakması için ikna etmeye çalışması, her şeyiyle sevip kollaması... Dayanamıyorum arkadaşlar... Asıl olaylar ikinci kitapta olacak gibime geliyor. Yakın zamanlarda Martı Yayınları kitabın kapağını duyurdu. Çok heyecanlıyım. İlk cilt kötü bir yerde bitmediği için mutluyum çünkü öyle bitmesinden çok korkuyordum. Umarım ikinci kitap da iyi bir yerde biter... Yoksa kalbim kaldıramayacak. 13'ü Saklamak kitabının incelemesinde de şöyle yazmışım; "Aoife ve Joey... Ağladım, ağladım. Salya sümük ağladım. Joey, neden nedenn?! Neden uyuşturucuya başladın canım oğluşum... Ah ah, Aoife'm... Senin gibi sevenler kaldı mı be? İkinizin de alınlarından öpüyorum." Kitabın özetidir mesela. Altı'yı Kurtarmak Chloe Walsh
Altı'yı KurtarmakChloe Walsh · Martı Yayınları · 2025307 okunma
Tünaydın Arkadaşlar
10/10
·368 syf.··
2025 5. kitabı
Ben bu kitabı alalı en az 6 ay olmuştur. O kadar önyargılı davrandım ki bir türlü elime almak istemedim. Ama keşke de alsaymışım o kadar güzel bir kitaptı ki . Daha erken okumadığıma pişman oldum diyebilirim. Kitap misha ( erkek ) , ryen ( kız ) iki karakterin mektuplaşmasıyla başlıyor. Bu iki karakter hiç görüşmemiş , sosyal medyadan birbirlerini takip etmemişler böyle 7 yıl mektuplaşmışlar. Misha ryeni tesadüf eseri tanıması üzerine kitap başlıyor. Bundan sonrasını anlatmak spoiler olur o yüzden sadece yorumumu yazacam. Ben bu yazarın doğum günü kızı kitabını da okumuştum onu da çok beğenmiştim ama bence bu kitabı daha başarılı buldum. Çünkü olay akışı çok güzeldi. Acayip saran bir kitaptı okudukça okumak istedim zaten iki gün de okudum . Böyle akıcı kitapları okumayı çok seviyorum. Önyargılı davrandığım için çok pişmanım. Misha sevimli bir karakterdi diyebilirim. Ryen zaten seni söylemek bile istemiyorum. O kadar gıcık bir karakterdin ki. Yani sonradan düzelmen iyi bir şeydi diyebilirim. Trey senin Allah belanı versin :) . Kitabı severek okudum. Akıcıydı , sıkıcı bir kitap değildi. Bazı yerlerini görmezden gelerek 10 puan verdim . Çünkü bu kitap 10 puanı hak ediyordu.
1000Kitap
Punk 57Penelope Douglas · Dex Kitap · 2022979 okunma