Pazartesi sabahı hastaneye mi geliyorum? Ben hiç hastane sevmem. Ziyaretçi olarak gitmekten nefret ederim, hastane kokusundan nefret ederim, deliririm. Alman hastanesi hastane kokmaz mı? Alman mı kokar? Kokusuz hastane olmaz. Muayenehanenize gelsem olmaz mı? Röntgen çekilecek. Gayet tabii. Anlıyorum doktor hanım. Tünaydın!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tünaydın!
...ona yazmasını söyledi ve mektubuna cevap vermeye neredeyse söz verdi.
Özel olanlara gelsin, tünaydın ♡
"Biz özeliz, Nora. Seçilmiş kişileriz. Kimse bizi anlamıyor.."
Sayfa 150·Kitabı okuyor
Alıntı
Tünaydın
İnsanların birbirine karşı içten olmalarından, gerçeği saklamalarından daha iyi bir şey yoktur. Niçin aldatalım birbirimizi? Ne boş, budalaca bir uğraştır bu!
Sayfa 43·Kitabı okudu
Edebiyat
"Günaydın kahve, tünaydın ev, günay­dın kahve, tünaydın ev, günaydın kahve, tünaydın ev! İşte benim hayatım!"
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı