Biraz kafa karıştırıcı bi o kadarda beyin yorucu nietzsche'yi anlamak zor değil aslında ama ilk felsefe kitabım olacağı için sanırım zorlanıyorum ama aydınlanmak konusunda güzel bir kitap... “
"Zerdüşt üzüldü ve yüreğine dedi ki: Beni anlamıyorlar; ben bu kulakların dinleyeceği ağız değilim.”
Nietzsche, Böyle buyurdu Zerdüşt