"Ölüm de var arkada, ölüm. Şu köşkün sahi bi de ölecek. Şu horoz da." Göğsüne vurdu: "Şu ben de" Yüzüme baktı: "Şu sen de . . . " "Doğru, doğru ama," dedim, "yine fark var." "Nede? Ölüden ölüye mi?" dedi.
Şaşkınlığıma geldi:
"Öyle ya," dedim.
"Yok yok!" dedi. "Ölüden ölüye fark yok;
canlıdan canlıya fark var. "