tuncayakin

"Ölüm de var arkada, ölüm. Şu köşkün sahi­ bi de ölecek. Şu horoz da." Göğsüne vurdu: "Şu ben de" Yüzüme baktı: "Şu sen de . . . " "Doğru, doğru ama," dedim, "yine fark var." "Nede? Ölüden ölüye mi?" dedi. Şaşkınlığıma geldi: "Öyle ya," dedim. "Yok yok!" dedi. "Ölüden ölüye fark yok; canlıdan canlıya fark var. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kimine göre yalnızlık, hasta kişinin kaçışıdır; kimine göre de, hasta kişilerden kaçıştır." | Friedrich Nietzsche
Felsefe-Düşünce
Düşünür dururum. Şu dünyaya ne ettim? Şu dünyada ne gördüm? Neye geldim? Neden gi­ diyorum? Ne yaptım?
Edebiyat
Hayat, kendi kendimizle olan savaştır.
Edebiyat
Aslında en çok kötülüğü insan kendi kendine yapar. Çünkü çoğu şey seçimle başlıyor.
Edebiyat