Insanlar bir garip herkes bir şeylerin derdine kimse olduğu yerden memnun değil. Herkes başka bir yere ve başka bir insan olabilmek için çabalayıp duruyor. Tutturmuşuz güzel bir hayat yaşayacağım derdine. Öyle bir şey yok aslında her iyi durum kendisiyle beraber bir kaç kötü durumuda oluşturuyor. Fakat biz hep yarın daha iyi olacak umuduyla ne bugünü ne de yarını yaşayabiliyoruz. Hayat böyle bir kısır döngünün içinde dolanıp duruyor.