Kitabı kuzenimde gördüm çok ilgimi çekti fakat ağır bi kitapmış kesinlikle okumamam gerektiğini söyledi pisikolojik baskı yaratıyormuş oda yarım bıtakmış.. Şimdilik dolabımda duruyo fakat kitaba karşı hala ilgim var çok merak ediyorum bi gün mutlaka bitiricem.
Bazı yerleri saçma ama çok gzl bi kitap aynı zamanda da komik. Ben aziz nesin aşığıyım her kitabını severek okuyorum.. Bunuda severek okudum.. Bana kitap okumayı sevdiren ilk yazar..