Kitabı sevdim sanırım, ama okumak bana hiç iyi gelmedi duygusal anlamda çok yıprandım,hele birde kitapta tam bir şey diyecek,bir şey olacak diye beklerken araya Gülşah’ın teeee doğmadan önceki zamanlarından başlayıp bugüne kadar yaşadıklarını anlatması uzatması da uzatması saç yolduran cinsten.Yıllar önce okuduğum Pınar Kür’ün Bitmeyen Aşk kitabına benzettim bu kitabı, orada da travmatik ve yoğun bir aşk hikayesi vardı o kitapta da kendimi duygusal anlamda tükenmiş hissetmiştim