"Bize istemediklerimizi yapmaya çeken bir kuvvet var,bu muhakkak.Bizim daha başka,daha iyi olmamız lazım...Bu da muhakkak...Bunu nasıl birleştirmeli,bunu bilmiyorum."
Hayatta hiçbir şey, uğrunda ölmek için istenmez.Her şey yaşamamız için olmalıdır.Hatta biraz ileri gideyim,kendi yaşamamız için...Sen kafanın içindeki yokluğa o kadar saplanmışsın ki,derhal uğrunda feda edecek bir şey arayarak ikinci bir yokluğa dalmak istiyorsun!