Yazarın dili çok akıcı. Benim gibi öykü okumayı çok tercih etmeyenler için iyi bir başlangıç olacağını düşünüyorum. 10 ayrı hikayeden oluşan bir kitap. Her hikayede yalnız ve anlaşılmayı bekleyen insanlarla beraber sıradan diyebileceğimiz ayrıntılar çok ince işlenmiş. Her hikayenin aslında ne kadar hayatın içinden olduğunu görüyorsunuz. Okumaya değer bir kitap.