Bütün babaların, çocuklarını neden “babacığım” diye çağırdığını tam da o an anladım galiba günün birinde ister istemez yer değiştireceklerini, biri büyürken diğerinin küçüleceğini, zamanın tersyüz olacağını bildikleri için.
En sonunda eyleme geçmek zorunda zorunda kaldığımızda bu artık kendi seçimimiz olamaz. Kendi seçimimizin dışında sürüklenmiş olmamızın bedeli ise mutsuzlukla ödenir.