İnsanın arkadaşını unutması ne acı. Kaldı ki arkadaşı olan kaç kişi var içimizde?
Bir gün onu unutursam gözleri sayılardan başka şey görmeyen büyüklere dönerim.
En fazla şeyi cevap veremediğimiz sorulardan öğreniriz. Bunlar bizi düşünmeye sevk eder.
Bir insana tüm cevapları verirsen elde ettiği tek şey hakikatler olur. Ama ona bir soru verirsen kendi cevaplarını kendi arar.