Hepimizin üzerimizde ikinci bir ten gibi taşıdığımız ve bencillik dediğimiz şeyden yoksun ilk kişi henüz anasından doğmamıştı,bu ikinci ten,en ufak bir vesileyle kanayan birincisinden daha kalındır.
Ne çok insan,sınırlı ömrünü,kendi işine yaramayacak şeyleri keşfetmek,üretmek ve dünyaya bırakmak için harcamıştı.Belki de asıl bırakmak istedikleri yalnızca isimleriydi.