Ya ölüm olmasaydı?
Ya hep imtihan olsaydık?
Ya adalet olmasaydı?
Ya hep zalim zalim olsaydı, mazlum, mazlum?
Düşün ve de ki,
'İyi ki ölüm var...
İyi ki tartı var...
İyi ki adalet var...
İyi ki Allah var.'
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne zaman ki, her şey yoluna girdi derim, işte o zaman bir imtihan gelir ve çöreklenir göğüs kafesime, hayatımın orta yerine, 'Sen misin mutlu olan' diye. Ve o zaman anlarım. Hiçbir şeyin güzel olmayacağını. İnsanın hep sınanacağını. Cahilin karşısında dilsiz olurum, zalimin karşısında pervasız. Kendini akıllı zanneden sevdiklerimin karşısında ise aptal. Beceremem yalan dolanla doldurmayı dünyamı.Şerefim, onurum ve inancım için yaşarım. Biri eksik olursa ben, ben olamam. Bir şeyleri yapmadan önce tevekkül eder, sonra niyet ederim.
Allah, zamanında yeryüzünde onlarca kavim yarattı.
Kimini rahmet etti, kimini ibret, kimini helak.
Dön de o kavimlere bir bak! İçinde bulunduğun şu son yüzyılda hangi helak olan kavim yok?
Allah nasıl olur da, bizi helak etmez düşün. Bunu bir fırsat olarak değerlendir. Ve pişman olmamak için, pişman olarak olsun dönüşün.