Yunan stoacı bir filozoftan nasihat okumak, akıl danışmak için başvurulacak çok güzel bir kitap. Bazı sayfaları dönüp dönüp tekrar okumak istiyor insan.
Mori bu kitap sayesinde hepimize hayat öğretmenliği yapıyor. Kitabın sonunda kendi öğretmenimin cenazesinde gibi hissettim. Samimi bir göz yaşı doldu yüreğimden gözlerime.