Türk edebiyatına karşı ilgili ve olmadığı için kitabı ilk başlarda okumak benim için çok zordu fakat sayfaları çevirdikçe kurgunun ne kadar akıcı ve sürükleyici olduğunu keşfettim. Kitabı tam anlamı ile anlatmak isteseydim narin bir kitap derdim. Yazar Feride karakterini bize çok iyi yansıtmıştı. Feride ile ağladım, Feride ile sevindim, Feride'nin yaşadığı her şeyi tam anlamıyla kendimde yaşamış gibi hissettim. Kamran'a yaptıklarından dolayı ne kadar sinir olsam da, kitabın sonunda böyle bir son beklemiyordum. Tek üzüldüğüm şey bu ikilinin sahnelerinin kitapta az olmasaydı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Stefan Zweig'a alışık olmama rağmen şaşırtan sonlardan biriydi. Irene'nin yaptığı her hareketin üzerine uzun uzun düşündüm. Yaptığı kötülükte sadece kendisinin sorumlu olduğunu düşünmüyorum.