yasemin

@twilightagain·
·
sabitlendi
“Geceyi seviyorum. Karanlık olmasaydı, yıldızları hiçbir zaman göremezdik.”
Alacakaranlık
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acı, insana sonradan verilmiş yaşama gücüdür:
Sayfa 91 - Melih Cevdet Anday
“Kimseye acı vermemek için kırk yerinden kırılan inceliğim.”
Sayfa 38
Yalnızlık paylaşılır Paylaşılmazsa yalnızlık olmaz.
Sayfa 45