Kitabı elime aldım ve henüz 24 saat dolmadan bitirdim. Kitap tarihi gerçekliklerin ve dünya düzeninin hayvanlar üzerinden anlatıldığı mükemmel bir eser.
İlk önce mahalleden arkadaşlar kitabını okuyup çok begenmiştim ilk kitabının bir tık altında kalmış sanki ama bu kitapta çok eğlenceli okurken yüzünüzde hep bir tebessüm olacaktır.