Hic sikmadi beni desem yalan olur;ama Dorianin hakkinda cok dusundurttu sevdim mi cok nefret ettim mi cok,Kucuk Prens ne kadar hafif bir romansa bu roman o kadar agir geldi ayni satirlari 4 5 kez okudugum cok oldu hem cok keyif verdi hem yer yer sikti beni okurken tek dusundugum sey Dorianin guzelligini ne kadar kiskandigim oldu ceza oldugu kadar oduldur guzellik