zezovig

zezovig
@ucnumaraofke
Sadece hava, bedenim ya da zihnim karanlıkken yazıyorum. İyi şeyler düşünürken de iyi yazabilmek istiyorum.Bu kadar yük, karanlık ve aşırılıkla dolu olmaktan nefret ediyorum…
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
O günler geçmeden önce sana bir kere olsun sımsıkı sarılmalıydım oysaki. Bu beni asla incitmezdi. Sonunda ne yıkılır ne de ölürdüm…
“Kendi evinde yabancılık hissetmek, artık iflah olmamak demektir; bu keskin bir düşüşün işaretidir, herhangi bir müdahalenin, yardımın sonuçsuz kalacağının da.”