Sadece hava, bedenim ya da zihnim karanlıkken yazıyorum.
İyi şeyler düşünürken de iyi yazabilmek istiyorum.Bu kadar yük, karanlık ve aşırılıkla dolu olmaktan nefret ediyorum…
“Kendi evinde yabancılık hissetmek, artık iflah olmamak demektir; bu keskin bir düşüşün işaretidir, herhangi bir müdahalenin, yardımın sonuçsuz kalacağının da.”