zezovig

zezovig
@ucnumaraofke
Sadece hava, bedenim ya da zihnim karanlıkken yazıyorum. İyi şeyler düşünürken de iyi yazabilmek istiyorum.Bu kadar yük, karanlık ve aşırılıkla dolu olmaktan nefret ediyorum…
Reklam
O günler geçmeden önce sana bir kere olsun sımsıkı sarılmalıydım oysaki. Bu beni asla incitmezdi. Sonunda ne yıkılır ne de ölürdüm…

zezovig

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2025 59. kitabı
Han Kang
6.5/10 · 1.104 okunma
“Kendi evinde yabancılık hissetmek, artık iflah olmamak demektir; bu keskin bir düşüşün işaretidir, herhangi bir müdahalenin, yardımın sonuçsuz kalacağının da.”