"O dağ başında niye yaşıyorsun diye sormuştun bana, hatırlıyorsun değil mi? Her şeyden vazgeçmiştim çünkü. Bazen çok azla kanaat etmeye karar verir insan, büyük beklentilerin kendisini bedbaht ettiğini görerek. Ama azlık da çokluk gibi görecelidir. Senin az dediğin şey bir başkasına göre yeterince az değildir. Sen beklentilerini küçültürsün giderek, oysa geride daha da küçükleri duruyordur, bilemezsin yani, bundan da beteri olacak değil ya dersin ama beterin beteri vardır her zaman."
Sayfa 383 - Harf Eğitim Yayıncılık, 2.Baskı·Kitabı okudu