Zeynep

Zeynep
@ufukcizgisi
Gökyüzüne baktığımda huzur buluyorum Çünkü insan görmediğim tek yer orasi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mesajıma geç cevap gelse hemen sevilmediğimi düşünecek kadar naif bir ruhum var. Hasta bir ruh da olabilir. Bilemedim.
1000Kitap
Zeynep
:))
" Namuslu olmak sizi diğer insanlardan üstün yapmaz, övünme hakkını vermez, zaten herkes yaşadığı sürece namuslu olmak zorundadır."
Zeynep
Muhteşem... Okudugumuz her satır karşında insan tutulup kaliyor..
Küçükken hep farklı yorumlardım hayatı..
Sanırım en büyük aptallığım tüm insanları iyi sanmamdı.. Ne bileyim çok düşünen bir kızdım. Her şeyi düşünürdüm o minicik vücudumla, mesela en çok düştüğüm zaman ağlardım , düşüncelere boğulurdum... Ben her düştüğümde annem yaramla ilgilenir , babam da hep kızardı bana , ''Hiç mi bir insan ayaklarının üzerinde duramaz '' , ''Önüne bakar insan yürürken '', ''Aklın nerede senin '' derdi hep. Benim kalbim kırılıverirdi. Eğer önceki yazdıklarımı okuduysanız , babama ne kadar değer verdiğimi bilirsiniz. Hatta bi ara babam beni sevmiyor sanmıştım, nasıl düşünebildim bunu bilmiyorum.. O hep ben düştüm diye kızardı demiştim ya, işte ben düştüğüm için ağlamazdım ki, babam bana kızacak diye ağlardım.Babamdan korkardım hep. Sonra bir gün yine düştüm . Yine salya sümük ağlıyorum , böyle minicik ellerim vardı, kanamıştı 🥺🥺🥺 böyle ellerim titriyor. Görseniz perişan olmuşum hıçkıra hıçkıra ağlıyorum o minicik bedenimle. İtiraf edeyim çok acımamıştı ,ama yine azar yiyecektim işte , ve öyle de oldu babam çok kızdı bir daha sokağa çıkmak yok dedi. Ben de tamam dedim. Böyle ben küçükken küçük Hobby diye çıkolatalar satılırdı.25 krş mıydı neydi babam ondan alır gönlümü alırdı hememcik. Ama o gün almamıştı.Kızdıktan sonra hiç yanıma gelmemişti 🥺🥺🥺. Bende ufacık bedenimle yatağıma uzandım , gözlerimi kapadım , babam geldi odaya , böyle saçlarımı okşadı açamadım gözlerimi utandım. 😣😣. Bi' baktım babam ağlıyor , meğersem üzüldüğünü belli etmemek için öyle bağırır ,çağırır kızarmış. Hiç anlamamıştım.sonra fark ettim benim ne zaman canım yansa babam bana bakmazdı . Gözleri dolardı hemen. Ben beni sevmiyor sandığım için öyle düşündüğüm için bazen aptal olduğumu düşünüyorum. Annem babamın aksine çok daha ne bileyim vurdum duymaz biriydi.Babam ise duygularını içinde yaşardı hep.. Şimdi
1000Kitap
ÇİKOLATALI SÜT isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Allah sağlık sıhhat uzun ömürler versin İnsaAllah.. Sonradan insan içerliyor ama işte göstermekten neden cekinir ki insan sevgisini heleki evladından doya sev öp kokla.. Peygamberimiz "çocuklarınızı her öptüğünüzde Cennette size yer ayrılır" diyor..
Küçükken hep farklı yorumlardım hayatı..
Sanırım en büyük aptallığım tüm insanları iyi sanmamdı.. Ne bileyim çok düşünen bir kızdım. Her şeyi düşünürdüm o minicik vücudumla, mesela en çok düştüğüm zaman ağlardım , düşüncelere boğulurdum... Ben her düştüğümde annem yaramla ilgilenir , babam da hep kızardı bana , ''Hiç mi bir insan ayaklarının üzerinde duramaz '' , ''Önüne bakar insan yürürken '', ''Aklın nerede senin '' derdi hep. Benim kalbim kırılıverirdi. Eğer önceki yazdıklarımı okuduysanız , babama ne kadar değer verdiğimi bilirsiniz. Hatta bi ara babam beni sevmiyor sanmıştım, nasıl düşünebildim bunu bilmiyorum.. O hep ben düştüm diye kızardı demiştim ya, işte ben düştüğüm için ağlamazdım ki, babam bana kızacak diye ağlardım.Babamdan korkardım hep. Sonra bir gün yine düştüm . Yine salya sümük ağlıyorum , böyle minicik ellerim vardı, kanamıştı 🥺🥺🥺 böyle ellerim titriyor. Görseniz perişan olmuşum hıçkıra hıçkıra ağlıyorum o minicik bedenimle. İtiraf edeyim çok acımamıştı ,ama yine azar yiyecektim işte , ve öyle de oldu babam çok kızdı bir daha sokağa çıkmak yok dedi. Ben de tamam dedim. Böyle ben küçükken küçük Hobby diye çıkolatalar satılırdı.25 krş mıydı neydi babam ondan alır gönlümü alırdı hememcik. Ama o gün almamıştı.Kızdıktan sonra hiç yanıma gelmemişti 🥺🥺🥺. Bende ufacık bedenimle yatağıma uzandım , gözlerimi kapadım , babam geldi odaya , böyle saçlarımı okşadı açamadım gözlerimi utandım. 😣😣. Bi' baktım babam ağlıyor , meğersem üzüldüğünü belli etmemek için öyle bağırır ,çağırır kızarmış. Hiç anlamamıştım.sonra fark ettim benim ne zaman canım yansa babam bana bakmazdı . Gözleri dolardı hemen. Ben beni sevmiyor sandığım için öyle düşündüğüm için bazen aptal olduğumu düşünüyorum. Annem babamın aksine çok daha ne bileyim vurdum duymaz biriydi.Babam ise duygularını içinde yaşardı hep.. Şimdi
1000Kitap
ÇİKOLATALI SÜT isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Evet babalar sevgilerini göstermezler içten içe severler birgün veda ettiklrinde insana en çok böyle olması dokunur..