Yazarın okuduğum ikinci kitabı. İlk kitabı çok beğenmedim ikincisine de isteksiz başlamıştım fakat elimden bırakamamaya başladım. Okuduğum en iyi korku ve gerilim kitaplarından biri oldu benim için. Özellikle gece okumamayı tercih edin.
Üç arkadaşın hikayesini okurken yazar size son sayfalarda öyle bir ters köşe yapıyor ki tabiri caizse ağzınız açık bakakalıyorsunuz. Etkileyici bir son.