jdjsjsj

Ne diye tasa çekiyordum sanki
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutluluk denen şeyi çoktan unutmuştum
Bulutsuz berraktı gökyüzü; benimde gönlüm gölgesiz.
Gözlerimi açınca, eski alışkanlık, bugün için bir ümit var mı diye düşünmeye başladım. Son günlerde halim haraptı bir hayli .
Böyle bir yazgının yükü altında nasıl yaşayabilirim?