Eskiden şiir yazardım.. Bir şiir kitabım basıldı..
İkinci kitabım da hazırdı fakat deneme baskılarından sonra şimdilik askıya aldım..
Okurum..
Hayatım bazen bir cümleye sığıyor..
Kitap ile ilgili yazabilecek şey bulamadım bu kadar zaman elimde oyuncak olan kitap Allahtan bir çırpıda okunup bitiyor da israf ettiğin zamana çok yanmıyorsun...Nedir yani ? Müzeyyen seni boynuzladı mı ? Bu bile anlaşilmiyor...