Burası beni gaza getiriyor he. Bazılarınızın profiline bir giriyorum üç yüz kitap okumuş. Maşallah diyorum benim de bu kadar boşlamamam daha çok okumam lazım diyorum. Ama bookstagramların filan o eski şeyi kalmadı mesela. Bir de eskiden daha çok kitap aldırmaya yönelikti. Şimdi kendi kendime okunacakları eritmeliyim diyorum. Ülkece daha çok okumalıyız daha çokkkk Allah'ım gidip Romeo ve Juliet'i bitireyim bari.