Romantasy seven biri olarak bu kitabı serinin diğer kitabından daha çok sevdim diyebilirim. Eğer bilmiyorsanız bu seri klasik prenses masallarının re-telling'i. Kitabı okumaya başladığınız an bazı şeyler size tanıdık gelebilir.
Herkes bu kadar övdüğü için çook iyi bi hikaye beklemiştim ama o kadar da iyi değildi. Werther drama queenlik yapma kardeşim kendin ettin kendin buldun.