Yazarın daha önce başka kitaplarını okumuştum tarzını ve yazım şeklini sevdiğim bir yazar. Beni reading slumptan çıkartsın diye başladım ve okudukça daha çok beğendim. Baş karakterlerin ikisini de çok sevdim. Oliver üzümlü kekim... Emery'nin kardeşine karşı olan saflığı beni öldürdü. Anlıyorum kardeşi hiçbir kadının yaşamaması gereken çok kötü bir olay yaşadı ama ailesinin Emery'ye karşı olan kötü davranışlarına ses çıkartmaması çok yanlış. Alex ve Emery'nin karşı karşıya gelmesini çok isterdim. Birlikte Oliver'ı çekiştirmelerini okumak çok zevkli olurdu. Reese... Hakkında ne desem az çok tatlı bir çocuk. Emery'nin ailesi hakkında konuşmak bile istemiyorum. Ama Oliver'ın ailesi... O kadar iyilerdi ki...
Romantasy seven biri olarak bu kitabı serinin diğer kitabından daha çok sevdim diyebilirim. Eğer bilmiyorsanız bu seri klasik prenses masallarının re-telling'i. Kitabı okumaya başladığınız an bazı şeyler size tanıdık gelebilir.
Herkes bu kadar övdüğü için çook iyi bi hikaye beklemiştim ama o kadar da iyi değildi. Werther drama queenlik yapma kardeşim kendin ettin kendin buldun.