Uluguş Baykurt

Bu yaşa geldim içimde bir çocuk hâlâ Sevgiler bekliyor sürekli senden İnsanın bir yarısı nedense hep eksik Ve o eksiği tamamlayayım derken Var olan aşınıyor zamanla Anamın bıraktığı yerden sarıl bana Anılarım kar topluyor inceden Bir yaşam gibi geçmişin üstüne Ama yine de bir unutuş değil bu Sızlatıyor sensizliği tersine Senin kim olduğunu bile bilmezken Sevgiden caydığım yerde darıl bana Metin Altıok
Reklam
Kavaklar
bedenim üşür, yüreğim sızlar. ah kavaklar, kavaklar... beni hoyrat bir makasla eski bir fotoğraftan oydular. orda kaldı yanağımın yarısı, kendini boşlukla tamamlar. omuzumda bir kesik el, ki durmadan kanar. ah kavaklar, kavaklar... acı düştü peşime ardımdan ıslık çalar. Metin Altıok
Şiir
Annesiz kalmak kimsesiz kalmak gibi...
Annem
Derlendi toplandı gitti. Bundan sonra ne dert ne tasa, Ne gözyaşı, ne kahkaha. Sadece sonsuz bir acı kalanlara...
Sağlık
Annem, içimde bitmek bilmeyen sızı, kalbimde dinmeyen acısın. Keşke elimden gelse, tüm dertlerini bitirsem, yollarına çiçekler sersem, keşke...
Sağlık
Reklam