İnsanların çoğunun ne kadar az hayal gücüne sahip olduğunu hatırlıyorum. Herhalde bu onlar için bir şanstı. Hayal gücü insanı aşırı duyarlı ve yararlanabilir kılar ve savunmasız bırakır. Belki de hayal gücü kendi başına bir soysuzlaşma belirtisidir. Hayal gücünden yoksun olanları bu eksiklikten dolayı hiç suçlamadım, hatta bazen onları bundan dolayı kıskandım. Diğerlerinden daha kolay ve daha hoş bir yaşamları vardı.