Hemen yabancı hem de yerli platformlarda çok fazla önerildi, incelendi yorum yapıldı. Bu yorumu enine boyuna eksi ve artılarıyla inceleyerek yapıyorum.
Öncelikle bence bu kitap sürükleyiciydi. Bundan sonra ne olacak diye merak ettim ve iki günde kitabı bitirdim. Aslında klişe doluydu sonrasında ne olacağını az çok tahmin ettim ama bana kendini okutmayı başardı. Baş karakterin zayıflıklarını güçlü yanları ile kapatmaya çalışıp zekasını kullanması ise güzeldi. Birkaç yerde saçma davranışları oldu ama tolere edilebilir boyuttaydı. Zeki baş karakterleri okumayı seviyorum dolayısıyla bu benim için büyük bir artı oldu. Şimdi de gelelim ne yazık ki eksi taraflarına. Fantastik bir evrende klişelerle dolu bir romantizm var. Açıkçası ben çok umursamadım çünkü bu tarz şeylere fazla takılan bir okuyucu değilim. Yine de serinin 5 kitaba bölünmüş olması ile şimdiden aralarındaki ilişkinin nasıl devam edeceğini tahmin etmek çok zor değil. Bunun haricinde ise, bence kitap tamamen ticari amaca yönelik yazılmış. Bariz bir şekilde Game of Thrones, Grishaverse, Kızıl Kraliçe vb serilerden en çok tutan ve sevilen şeyleri almış ve bir kitap oluşturmuş gibi geldi. Mükemmel bir evreni yok arkadaşlar bu bir gerçek. Basit bir şekilde yapay zekaya çizdirilmiş uyduruk bir coğrafyası ve tarihi var. Eğer fantastik ögeler içeren bir kitapta arka planda kalan kültürler, coğrafyalar sizin için önemli ise Game of Thrones, Yüzüklerin Efendisi gibi serileri ve tamamlayıcı kitaplarını okuyun. Bu kitap fazlasıyla yüzeysel. Karakterlerin isimleri bile farklı şeyler olsun diye uydurulmuş gibi duruyor, herhangi bir anlam bulamıyorsunuz. Örneğin Harry Potter'da da büyücü isimleri fazlasıyla değişikti fakat karakterleri ve mensup oldukları aileleri yansıtıyor, anlam barındırıyorlardı. Sonuç olarak şöyle