Bir abim benim için söylemişti: "Çok hüzünlü bakıyor bu kız." diye. Diğer insanlar ise hep öfkeyle baktığımı dile getirirlerdi. O zaman anladım ki görmek isteyene siyah ekran çok şey anlatır.
Adımı unutup
Bir kaya gibi sert ve görkemli kalmayı bileyim
Elbette umutsuzluğa düșerim bazan
Elbette umutluyum her zaman
Neden yazılır bir șiir
Neden okunur bunca yazı
Çünkü nasıl alıșabilir bașkaca
İnsanın karmașıklığı