Ve bazen çay; Umutsuzlukları yeniden demleyip, umuda varmaktır. Şairinde dediği gibi: Çay içiyorsanız bitmemiş bir şeyler vardır...
Sana kattığım mânadaki umuda yenildim… Bir umudum vardı onuda kül ettim..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yine de
Kapalı havaları çok seviyorum Huzuru gökyüzünde buluyorum Böyle zamanlarda yaşadığımı hissediyorum Olmadığım bir halde hissediyorum Kendi benliğimi yaşıyorum Ne umuda ne de acıya tutunuyorum Her nefesimde zehirli bir duman soluyorum Yine de kendimi seviyorum
Şiir
babası tarafından şiddet gören her kız çocuğu kadar kırgınım yaşama. küskünüm umuda, hiç uğramıyor bana. gel desemde gelmezsin değil mi, baba? öldüğünden değil. yaşadığında da uğramadın hiç bana kulaklarım kimsesizlik işitti. doğum günümü bilmezdim. bir mum dahi üflemedim. ama çok mum söndü içimde. bilemedin baba.
Ve her şey hızla yetişti sonra Sarı bir günün kahverengi yarınına. Yıkılmış bir ağacın üstünde yıllarca oturdum da Gözleri avına benzeyen bir avcıydım sanki Ağaç da çürümüş zaten Kazımış, oymuş bir yerlerinden gelip geçen onu Ağaç mı, içi yıllarla dolu bir kutu mu Çözmek için mi acaba içlerindeki bir gizi -Gizi mi, bir giz gereksinmesini mi- Yoklamışlar orasından burasından Kim bilir. Ama sessizlikten başka ne bulmuşlar Önemsiz bir iki anıdanbaşka Ya insan kılığında ya da bir dekor taşkınlığında Sorarım ne bulmuşlar Çoktan yeni bir umuda dönüşmüştür onlar da Anılar. Oysa bambaşka şeyler olmalıydı ağaçta Kazılmış, oyulmuş yerlerinde ağacın Buruk mayhoş, daha çok da bir zehir tadındaki Bir şeyler olmalıydı. Ve sanki Yıllar var ki saklamışım orda ben Saklamışım anlaşılan Odasında yapayalnız doğuran bir kadının Dışa vurmak istemediği Ya da pek gereksinmediği
Şiir
Umuda kavga verdik ve kavgaya ölü verdik ki Yeni doğan bebeler uğramasın sömürüye.