📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şefkat artık burada bitmeliydi, toprak onu almalı ve saklamalıydı. Ne güzel istirahattı bu! Duyacağı tek ses ot saplarını ezen kuşların hafif ayakları olacaktı. Başının üstünde kimse yürümeyecek, rahatsız edilmeden yıllarca evinde kalacaktı. Bu günlük güneşlik bir ölüm, kırların dinginliğinde sonsuz bir uykuydu.
Liberal hümanizma yani sahte bir insaniyetçilik gibi. Bir kelimeyle aydın, ajandır artık. Ajanın düşünce hürriyeti olur mu? Mesela sömürgeler çağında, psikiyatrlar, Afrikalıların aşağılığını ispat için bilimsel teoriler kurarlar: Sömürge halkının beyni gelişmemiştir, onlar görünüşte insandır sadece. Kadınları da pek ciddiye almamak gerek. İnsanlık demek burjuva demek: Avrupalı, yetişkin ve erkek burjuva. Ne ilmi bir insaniyetçilik değil mi?