Herkes boka batmış. Herkes öfkeli, aldatılmış, kandırılmış, öldürülmüş.. Şimdi herkes karamsar ve düş kırıklığı içinde. Gördüğümüz olaylar, insanların, yaşadığımız ortak acıları, ortak ölümleri.. Nefret ettik dünyadan. Bense bütün bu boktanlığın içinde yalnız ve sessiz kalmayı seçip sadece sonumun gelmesini bekliyorum.. Şu aptalların dünyayı soktuğu duruma bak.. Herkes en az bir şeyden nefret ederken bir kişi her şeyden nefret edebiliyor..
Seni ayakta tutan iki şey vardır. Biri sağ ayağın, diğeri sol ayağın. Ayakta kalmak için başka hiç bir şeye ihtiyaç duymayın, gider.. Çünkü herkes gitti, çünkü herkes gider!..