“Cepteki bolluk, şerefteki yokluğu ödemez" derler..
Yalan yok, tam günümüzün o "parayı bulmuş ama karakteri kaybetmiş" tiplerini özetleyen bir söz.
Kendini bir b*k sanıp millete tepeden bakan o kadar çok bomboş insan türedi ki...
Günün sonunda o cepler boşalır bir şekilde dolar da, o satılık karakterlerin faturasını ödeyecek bir para birimi henüz icat edilmedi.
Kısacası, cüzdanın şişman, adamlığın/kadınlığın zayıfsa, o artistliğin hiçbir işe yaramaz…. sadece komik durursun/duruyorsun… Vesselam…