nrsema

nrsema
@unpocoloco
“ben de düşünüyorum, öyleyse varım, ama kimim?”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgi için birbirini ‘anlamaya’ gerek yoktur mu diyorsun? Yanılıyorsun güzelim. Ben de uzun zaman böyle söyledim, bunu bir şikâyet olarak dünyaya haykırdım. Sevgi vardır ya da yoktur, neyi ‘anlamak’ gerekiyor ki? Arkasında bilinçli bir maksat olan duygunun değeri nedir? Eh, bu işlerin böyle olmadığını, her şeyi ‘anlamak’ gerektiğini insan yaşlanınca görüyor. Her şeyi öğrenmek zorundayız, sevgiyi bile. Evet, sen kafa sallayıp gülümsemesen de bu böyle. İnsanız ve her şeyi aklımız yoluyla yaşıyoruz. Duygularımız ve heyecanlarımız bile akıl vasıtasıyla dayanır ya da dayanılmaz oluyor. Sadece sevmek yetmiyor.
Sayfa 24·Kitabı okuyor

nrsema

, bir kitabı okumaya başladı
Sándor Márai
8.2/10 · 4.514 okunma

nrsema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
2025 5. kitabı
Nermin Yıldırım
8.2/10 · 5,5bin okunma