nrsema

nrsema
@unpocoloco
“ben de düşünüyorum, öyleyse varım, ama kimim?”
''...dostça bir sohbet için, bir bahane yarat işte o sıra, başlasın ilk muhabbet sıradan konuşmalarla. kimin atları geliyor de, telaşla sor, öğren; hiç durma, hangi atı tutuyorsa, fark etmez tut onu sen de. fildişinden tanrılar, resmi geçit yaparken önünde, sen tanrıça venüs'ü alkışla ateşlice. olur da kazara bir toz zerresi düşerse kızın kucağına, parmaklarınla hemen silkele. hiç toz olmasa bile, o zaman hiçliği silkele: hizmette kusur işlemediğine dair, bir bahane yarat işte. baktın etekleri yerleri süpürüyor, hemen topla, kaldır o kirli yerden dikkatlice. davran, hizmetinin ödülü olarak, bir bakış at bileklerine; kızın izni olsun ama yine de. arkanızda kimin oturduğuna da dikkat et bu arada, kızın yumuşacık belini ezmesin, dizlerini dayayıp da. ufak tefek şeyler ele geçirir uçarı zihinleri: pek çoklarına faydalı olmuştur, hünerli ellerle şöyle puf puf kabartmak yastıkları. faydalı olmuştur, yelpazeyi hafif hafif sallayıp, esinti yaratmak, narin ayakların altına bir tabure koymak. yeni aşklar için işte böyle fırsatlar yaratır circus...''
Reklam

nrsema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·376 syf.·
6 günde okudu
·
2022 2. kitabı
Elif Şafak
7.8/10 · 17,8bin okunma
"İnsan taifesinin geçmişlerini öğrenmeleri gerçekten hayırlı bir şey miydi? Beşer ki kolay kolay tatmin olmaz, beşer ki ilm-i kelâmın getirdiği mesuliyeti anlamaz, ya sonra daha fazlasını bilmek ister ise? Ve daha, daha...? Nereye kadar? Hem neye yarar? Yoksa geçmişi mümkün olduğunca az bilmek, bilineni de mümkün mertebe hızla unutmak daha mı iyiydi?"

nrsema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
73 günde okudu
·
2022 1. kitabı
J. K. Rowling
9.1/10 · 64,9bin okunma