Ölüm konusu kimileri için çok hassas ve tetikleyici bir konu. Kaygıları arttırabilecek güçte bir olgu. Şahsen benim için öyle. Kitabı okumakta başta tereddüt etsem de bitirdikten sonra iyi ki okudum diyeceğim bir kitap. Yazarın ölüm ve yas kavramını uzun uzun, ajite edici, tabiri yerindeyse gösteri gibi anlatmaması, aksine bilinç akışı gibi okuduğumuz, acı olayları yeri geldiğinde okuyucuyu bunaltmadan buruk bir tebessüm bıraktırarak aktarması ve okuyucuya yer yer tatlı anılarla nefes aldırması çok değerliydi. Birini kaybetmenin alışılmazlığını bir kaç "basit" cümle ile bile kişinin yüzüne çarpabilmesi (kedilerin mama kabında olduğu gibi)... Her bireyin birilerinin fark etmesini beklemeksizin veya ancak olmadığında fark edilen hayata ve çevresine kattığı şeyler... Ölüm bir şekilde çevrenizdekilerin kapısını çaldıysa ve yas hakkında okumaya hazırsanız sizi etkileyecek ama yük bindirmeyecek bir okuma olacağını düşünüyorum. Maalesef ki her kayıp kalpte ve alışkanlıklarda büyük bir boşluktur. Bu kitap da o boşluğu güzel anlatan bir kitap.