Kızım Doğa seni çok seviyorum, çok düşündüm çok acıyor kalbim çıkmazdayım , ne yapacağımı bilmiyorum, hayatımda tek bir kadının arkasında durdum ,oda beni eritiyor halbuki herşeyi konuşmuştuk rakı masasında , ilk kez inandım bir kadına senin için, ilk kez bir kadının arkasında sağlam durdum... ama yok babacım olmuyor ne yapsam erkek olamadım. Çok yoruldum yeri geldi sen geri oldun ywri geldi sen anne demedin diye annen sana küstü ne oluyor anlamış değilim halbuki sen daha 1.5 yaşındaydın. Babacıım hep alttan almaktan sıkıldım affet beni her zaman yanındayım bunu unutma.