Hep gidecekmişsin gibi hissediyorum biliyor musun? Çok değil az zaman sonra öyle hiç bir şey yokken pat diye çekip gidecekmişsin gibi. Bu gitmek yalnız benden gitmek değil, ailenden, memleketinden, sana ait olmadığını düşündüklerinden, sana ait olduğunu düşündüklerinden, seni sen yapanlardan seni senden uzaklaştıranlardan; kısacası her şeyden gidecekmişsin gibi …
Duygu ve Düşünce
Gülüm'e...
Hayat sanmıştım meğer bir bozgun Derdimi yokladım halinden memnun, İstersen gidelim nereye dersen Uykudan uzaksın geceden yakın, Gözleri vardır kapanmaz aşkın, Unutmak ne demek, nasıl anlamsız Özenle baktığım sen kaldın yalnız, Dilersen kalkalım bugün buradan Dağlardan derindir göklerin senin, Yansam da ayrılmam güzel yanından.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
°Gitmek bir eylem değil, bir karardır. Ve bazen kalmak, gitmekten çok daha ağır bir bedeldir.
Alıntı
Bazen bazı anları unutmak, hatırlamaktan çok daha derin bir iz bırakıyor. İyi ya da kötü, bizi bugüne taşıyan yaşanmışlıkların bir gün anlatılamayacak kadar silinmesi yüreğimi sızlatıyor.
Edebiyat
Öyle yada böyle kırılıyor umutlar. İlacı olsa da yutsak, zor bir şey unutmak. Ne kadar yakınsan o kadar uzaksın unutma. Oysa bir tebessüm ederdin, kolaydı gözlerimi kurutmak.
İnsan en çok da unutamadığı şeylerle büyür. Ve bazı duygular vardır ki, adı geçmese bile kalpte yaşamaya devam eder.