Hayat ne acayip bilmece. Birinin hatırlamadığı , öbürünün unutamadığı olur hep böyle.
Reklam
Duygu dünyamızın çatısını ayakta tutan şey, daima görünmez bir inançtır, bu inanç yok olduğu anda çatı sallanmaya başlar..
Alıntı
“Şayet hiçbir şeyi değiştiremeyeceksek hatırlamanın ne faydası var?”
"Böyle bitmesini istemezdik günün bir beklediğimiz vardı aydınlıktan."
Bir kişi dahi olsun bilsin, bir tek Tanem bile olsa benim safımda yer alsın diye anlattım. Unutmak için anlattım, hatırlamak için anlattım, kalbim iyileşsin diye anlattım.
Reklam
Reklam