Aramızda ne olursa olsun seni tanımış olmanın getirdiği baharı unutmam
Akıl Hastanesinde bir deli şöyle mırıldanıyordu : "Seni unutmam için bana ilaç veriyorlar delirmiş olmalılar..?
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Severek ayrıldık ona yanıyorum Unutmam bu kokunu burcu, burcu Ben yatak döşek hasta yatıyorum Sen gelmeden olamam ki taburcu
Müzik
Siz yinede bana çok güvenmeyin ben bana yapılanı unutmam.
"Perdelerinde sazımın Kırışığında yüzümün Daha doğmamış kızımın Adında sen varsın Unutmam, unutmam seni Unutmam seni Unutamam ki🌙🎶"
En tatlı renkler nelerdir bilir misiniz? Ben bilmiyorum.. bilmiyormuşum. Ama şimdi de bilmiyorum. Oysa gördüm onları. O ümid ışığı aydınlatmıştı bu renkleri. Söyleyemedikten sonra neye yarar? Uyandım. Ve, günlerdir, o salon içimde, kafam bulanık, duygularım bomboş, dolaşıp duruyorum.. aşkı unutmam, ama daha önce tabancayı unutmam gerek. Yalnız beynimi bir şey kurcalayıp duruyor: Bu unutuşlar, acaba kendimi ve yaşayışı inkâr mı olur? Oğlumuz: Yarın Diye Bir Şey Yoktur
Kitap Alıntısı