📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yokluğunda ne geceler atlattım seni düşünmeden geçen bir günüm bile olmadı belki sen uzaktın bana ama ben ise her gün seslendim.Senle uyanır senle kahvaltı yapar senle muzik dinler aa burda olsaydı buna güler hep dedim içimdeki seni öldürmem için ümidimi yitirmem söylendi oysaki ben hep bekledim bekledim artık söz verdim kendime kimse benden önemli değil...
Erkekler neden hep kaybeder bilirmisiniz? Kızamazsın ağlarsın kıyamazsın dokunamazsın vaz geçemez üzülürsün
Karşılıksız sever çok değer verir kaybeder
Başka dertleri varken bile seni düşünür...