Bu kitap çok güzel.sürükleyici elimden bırakamadım.doğru ve yanlışın zaman şartlara ve kişilere göre değiştiğini,anlayabildiğimiz gün özgür olacaz.O zamana kadar yargılamamayı başarabilmek benim için yeterli.Çünkü bir noktada bu his kitaptan bize geçiyor.Kızıyor üzülüyoruz.Olayı yaşatıyor bence kitabın en büyük özelliği bu.Karakterler müthiş.