Murat Usta

Murat Usta
Uçuyorum ülkelere , semavi olmasalar da...
İnsan, kendini bir metaya ve yaşamını, karlı yatırım için kullanılacak sermayeye dönüştürmüştür. Eğer bunda başarılı olursa, "başarılı"dır ve anlamlı bir hayata sahiptir; değilse, bir "fiyasko"dur. Onun "değer"i, insani nitelikler olan sevgisinden ve aklından ya da sanatsal yeteneklerinden değil, satılabilir oluşundan gelir. Dolayısıyla, onun değer duygusu, dışsal etmenlere -başarılı olmasına, başkalarının yargısına- bağımlıdır. Dolayısıyla, o, başkalarına bağımlıdır ve güvenliği, uyumlu olmasında, asla sürüden bir metre bile uzaklaşmamasında yatar.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Psikoloji
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günümüzde şu özdeyiş kulağa doğru geliyor: "İnsan öldü, yaşasın nesne!"
Sayfa 25·Kitabı okudu
Psikoloji
"Biliyor musun, bizim genel olarak insan ırkı hakkındaki düşüncelerimiz çok garip bir şey. O kelimeyi söylerken hepimizin kafasında belirginlikten uzak, pırıltılı bir tablo oluşuyor. Ciddi, büyük, önemli bir şey. Ancak aslında bu konuda tek bildiğimiz, kendi hayatımız boyunca karşılaştığımız insanlar. Bir bak onlara. Gerçekten büyük bir yanlarını görebiliyor musun? Öyle birini tanıyor musun?
Sayfa 202·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan

Murat Usta

, bir kitap okudu
7/10
·244 syf.·
12 günde okudu
·
2024 3. kitabı
Murat Menteş
8.5/10 · 563 okunma
"Her uzaklaşma, kaçış değildir."
Sayfa 171·Kitabı okudu
1K