a b c d e f g h ı i j k l m n o p r s ş t u v y z yani daha okumadım. neden hep böyle yapıyorsunuz. cidden , ah.
150 karakter oluşturmam gerekiyormuş ama gerçekten...
Güzel olduğunu düşünüyorum. Hoş bir dili var lakin okuyucu on sayfa sonrasında sıkılabilir. Yorumlar her ne kadar sıkıcı olduğunu söylese de okumaya çalışacağım.