"Benim için müthiş bir tecrübe" diyeceğim, içinizden "Bu yaşta tecrübeyi ne yapacaksın" diyeceksiniz. Sizlere anlatacağım ya! Bir kişi yararlansa yeter.
Çok güzel üç hikaye anlatılıyor. İki hikayenin adı aynı, çok benzer senaryolarda ortamın soğukluğunu insana yaşatıyor, birkaç defa "hadi artık yansın o ateş" diye içimden geçirdiğim oldu.
Son hikaye bambaşka bir hayatta kalma mücadelesi. Sayfaların az olmasına aldanmayın hikayeleri muhtemelen unutmayacaksınız.