Yaşadığım zamanın pek saatiyle ilgilenmiyorum artık. Hatta ayı ,günü birbirine karıştırır oldum. Bir çok ses duyuyorum ,etrafa yayılmış ama hiç birine yüz bulamıyorum. Her şeye gitgide yabancılaşmaya başladım. Ara sıra kendimi kendimle kavga ederken buluyorum. Kafamda bir sürü soru ,cevaplarına ulaşmayı bırakalı çok oldu. Olan bitenlerle ilgimi kestim, bir köşeye yığıyorum hepsini. Oldu bittiye getirmeye başladım her şeyi. Önemli olan ne varsa, artık bir o kadar önemsiz kılındı hayatımda. Kalbimin gördüğüyle ,gözümün gördüğünün çok uzağındayım artık. İnsan kendine bile sağır olur mu ? "Yansa."diyorum bu şehir, bu sokak, tamda şu anda bulunduğum yer. Dinlensem de geçmeyecek yorgunluklar biriktirmişim. Ve en çok o yorgunlukları kuşanmayı sevmişim..