Kitap okumaya verdiğim 1 aylık aradan sonra Sabahattin Ali güzel bir devam oldu benim için.
Romanlarından begendiğimiz yazarımız, bu seferde yaşamının bir hayli zor son demlerinde daha çok toplumsal sorunlara dikkat çekmek istemiş olacak ki yoğun mesaj içerikli, hayatın içinden, o dönem insanının karşılastığı sorunları ele alan hikayeler yazmış.
Herkesin siyasi görüşüne saygı duymak lazım, ancak istediğimizi okuyup istediğimize inanmakta özgürüz, bu nedenle herkes okuyup faydalanabilir bence.